Shifting koopgedrag voor Huishoudelijke Apparaten Tijdens de pandemie


Laatst gewijzigd
September 19, 2020

Nu we allemaal gewend zijn aan avonden met elkaar te eten, spelletjes te spelen en films te kijken, staan de dingen die het huishouden soepel laten verlopen bovenaan ons lijstje van dankbaarheid. Het is geen geheim dat we op onze huishoudelijke apparaten vertrouwen, niet alleen om te helpen reinigen en ontsmetten, maar ook om een beetje gemoedsrust te bieden.

Naarmate u meer vraagt van uw apparatuur, vraagt u zich misschien af of het tijd is om uw hardst werkende machines te upgraden – de vaatwasser, wasmachine en droger, of koelkast. Zijn er functies, zoals een ontsmettingscyclus of een verbeterde geluidsisolatie, die voor u en uw gezin op dit moment heel zinvol zouden zijn?

De COVID-19 pandemie heeft ons koopgedrag veranderd. Het veranderde de manier waarop we over onze huizen denken. Wij beschouwen apparaten niet langer als luxe, maar als noodzaak. En het is tijdens COVID-19 en de quarantaine, dat we de opkomst van vijf nieuwe aankooppatronen hebben opgemerkt:

Aankoop patroon 1: Verhoogde slijtage doet de vraag naar vervangingen toenemen

Het eerste aankooppatroon dat we hebben opgemerkt, is een toename van de vervanging van oudere toestellen. Wanneer we dagen en weken voornamelijk binnenshuis doorbrengen, draaien we veel meer cycli dan normaal en dat kan gevolgen hebben voor de levensduur van onze apparaten. Als we blijven schuilen, koken we vaker en doen we het huishouden. Sommigen van ons hebben online kooklessen gevolgd, of bakken meer, wat betekent dat we onze fornuizen en ovens meerdere keren per dag gebruiken. Het experimenteren en de creativiteit om nieuwe recepten onder de knie te krijgen, of zelfs om op regelmatiger basis zelfgemaakte maaltijden te bereiden, heeft ons ertoe aangezet de functies van onze keukenapparatuur onder de loep te nemen.

Over de levensduur en betrouwbaarheid van huishoudelijke apparatuurmerken wordt veel gediscussieerd, maar het komt meer aan op de frequentie, het gebruik en de ingebouwde technologie van de apparatuur dan op merkbekendheid. Bij premiummerken ligt de nadruk op het ontwerpen voor betrouwbaarheid en een levensduur van 15-20 jaar. Dankzij uitgebreid marktonderzoek beschikken deze merken over de nieuwste functies die aansluiten bij de levensstijl van vandaag.

Aankoop patroon 2: Grotere behoefte aan gemak

De tweede trend die we hebben opgemerkt is een toenemende behoefte aan gemak. Vandaag vertrouwen we meer en meer op onze huishoudapparaten om ons te helpen bij onze dagelijkse routines. Als we ons voor de dag in ons kantoor thuis installeren, is het geruststellend om onze lakens te wassen met een ontsmettingscyclus. En terwijl we ’s avonds samen eten, spelletjes spelen en films kijken, zijn we dankbaar voor de stille inspanningen van onze hardwerkende vaatwasser.

Maar misschien hebt u zich afgevraagd of het wel het juiste moment is om bepaalde toestellen te vervangen. Misschien laat het droogprogramma van de vaatwasser een dun laagje achter op uw waterglazen of ziet u kleine gaatjes in uw lakens en linnengoed. Misschien voldoet uw oudere droger niet aan de moderne normen voor energie-efficiëntie, duurt de cyclus onaangenaam lang en is uw energierekening een beetje te hoog.

Naarmate we onze huishoudelijke apparaten vaker gebruiken, vragen velen van ons zich af of er modernere functies zijn die de tijd die aan klusjes wordt besteed tot een minimum beperken. Aangezien fabrikanten enorme hoeveelheden marktonderzoek doen, verbeteren zij voortdurend hun kenmerken, ontwerpen en energie-efficiëntie. Het is een goed moment om te upgraden aangezien iedereen thuis is en het plannen van een levering geen belemmering meer vormt. Bovendien hoeft u zich de komende jaren geen zorgen te maken over de duurzaamheid van een ouder toestel.

Aankoop patroon 3: Beperking van gezondheidsrisico’s

De derde verandering in de aankooppatronen voor apparatuur op onze radar is de recent toegenomen behoefte aan het beperken van gezondheidsrisico’s en -problemen. Toestellen die helpen bij het ontsmetten zijn in het COVID-19 tijdperk van vitaal belang geworden om gezinnen gezond te houden. In de afgelopen drie jaar zijn de opties voor sanitaire cycli in apparaten gestandaardiseerd, waarbij elk merk een verscheidenheid aan kenmerken en functies biedt.

Sanitization is specifiek voor vaatwassers, wasmachines en drogers. Zeer hoge warmte is de actieve kiembestrijdende factor in een ontsmettingscyclus, waardoor deze ongelooflijk effectief is in het doden van alle vormen van bacteriën en virussen. Tijdens een ontsmettingsspoeling kan het water een temperatuur van ongeveer 150° bereiken en circuleren om een reeks bacteriën te reduceren die gewoonlijk worden aangetroffen op linnengoed, serviesgoed, glaswerk en bestek, zegt GE Appliances Director of Engineering, Steve Hettinger. Als u de aankoop van een apparaat met ontsmettingsmogelijkheden overweegt, zullen wij met plezier de verschillende keuzemogelijkheden voor vaatwasmachines en was-droogcombinaties voor u en uw gezin bespreken.

Aankoop patroon 4: Begrotingsprioriteiten

Het thuisblijven, de “shelter in place order” heeft zijn uitdagingen gehad, maar het heeft ook een paar extra voordelen, waaronder meer tijd doorbrengen met familie en geliefden. Degenen onder ons die niet langer naar hun werk pendelen, besparen op benzine en reiskosten, die dure koffie, uit eten gaan en de kosten van buitenschoolse activiteiten. De verschuiving van ons budget om de levenskwaliteit in ons huis te verbeteren, speelt een grote rol in de reden waarom het vierde aankooppatroon van apparaten tijdens de COVID-19 pandemie de aankoop van nieuwe apparaten is.

Hoewel apparaten meestal een groot deel van het gezinsbudget opslokken, stellen we vast dat het huishoudbudget voor deze aankopen steeds meer prioriteit krijgt. Wat ooit optioneel en “nice-to-have” was, is nu een “must-have”. Tegelijkertijd willen we allemaal lokale bedrijven steunen. Een bijkomend voordeel is dat u bij een plaatselijk bedrijf als het onze het leverings- en installatieteam kent dat bij u thuis komt. Als klein bedrijf zorgen wij ervoor dat onze werknemers elke ochtend voor hun route een temperatuurcontrole ondergaan en wij houden ons strikt aan de staats- en OSHA-voorschriften om iedereen te beschermen.

Aankoop patroon 5: BBQ’s werden een “essentieel” artikel

De vijfde verandering in het koopgedrag tijdens COVID-19 is de toegenomen behoefte aan entertainment en zomervriendelijk plezier in huis. Elk jaar, als de warmere dagen naderen, is er een seizoensgebonden toename in de vraag naar gasgrills en achtertuinapparatuur van gezinnen die graag profiteren van hun buitenruimte. Dit jaar, echter, zagen we een grote piek.

Na de aanvankelijke vertraging bij de aankoop door tuinarchitecten van inbouwbarbecues voor hun klanten als gevolg van de werkonderbreking, zagen we dat gezinnen en huiseigenaren zelf de beslissing namen om buitenbarbecues aan te schaffen. Het verlangen om het buitenleven te ervaren begon zich uit te breiden tot de manier waarop mensen besloten hun voedsel te bereiden. Zij willen meer tijd buiten doorbrengen en nieuwe gadgets, hobby’s, recepten en kookstijlen uitproberen, wat resulteert in een stijging van de verkoop van artikelen zoals rookovens zoals de Green Egg, en nog meer vrijstaande grills.

Tot besluit

Wij hebben 5 recente veranderingen in de aankooppatronen van toestellen geschetst die wij in het COVID-19-tijdperk hebben opgemerkt. We horen ook graag over uw ervaringen. Hoe is uw relatie tot uw huishoudelijke apparaten de laatste maanden veranderd? Hebt u meer interactie met of waardering voor uw huishoudelijke apparaten ervaren? Hebt u onlangs uw toestellen vervangen of opgewaardeerd? Zo ja, wat was de drijvende factor, en hoe was uw installatie-ervaring?

Hoewel we er trots op zijn een vertrouwde online en fysieke winkel in apparatuur te zijn die New Jersey en New York bedient, horen we altijd graag van u. Onze blog en Youtube kanaal zijn populair onder mensen die graag producten onderzoeken voordat ze een aankoop doen, dus voel je vrij om ons een reactie achter te laten of je te abonneren. Zoals altijd is ons Designer Appliances personeel u graag van dienst, waar u zich ook bevindt in uw reis met huishoudelijke apparatuur, of u nu een vraag heeft over een specifieke functie of klaar bent om uw droomkeuken te ontwerpen.

Neem deel aan de Conversatie

Zie wat andere Designer Appliances lezers zeggen.

SIDENOTE. Dit bericht is oorspronkelijk gepubliceerd op 25 juni 2020. Wij werken onze inhoud echter regelmatig bij naarmate wij meer producten testen en nieuwe modellen worden uitgebracht. Wij luisteren ook naar de feedback van onze klanten en passen onze productaanbevelingen aan op basis van hun ervaringen. Wees dus niet verbaasd als je hieronder wat oude commentaren ziet! Aangezien de opmerkingen van de lezers bijdragen tot het onderwerp, hebben wij besloten ze niet te verwijderen.

 

 

 

Recent Posts